×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایش پاهای خانم هزارپا به قزوین می‌آید‌

به گزارش کافه خبر قزوین؛هم‌زمان با هفته ملی کودک از تاریخ /۱۶ تا ۱۸ مهر/ تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۳ اجرا در قزوین، آبیک، الوند، شریفیه، محمدیه، مهرگان، آوج، آبگرم، اقبالیه و محمودآباد خواهد داشت.

اجرای نمایش عروسکی “پاهای خانم هزارپا” به کارگردانی مهدی خجستگی، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون و مسابقه از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

این نمایش به نویسندگی ندا حاجی بابایی تولید شده و مهدی خجستگی، فاطمه چهره قانی، فاطمه فرکی، منصوره اسماعیلی، زینب رنجبری و سمانه دلیر بازیگران این نمایش هستند.

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و سازمان‌های تابعه و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است، روایت خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.