×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نمایش کمین ژاله، روایت قهرمان شدن افراد عادی در شرایط سخت است

به گزارش کافه خبر قزوین؛حامد مکملی اظهار کرد: نمایش کمین ژاله به جنگ از یک زاویه دیگر نگاه می‌کند؛ از نگاه کسانی که از آن بیزار هستند و به منافع و بقای خود فکر نمی‌کنند و مجبور شده‌اند بجنگند و قهرمان شوند.

وی افزود: این نمایش یک موضوع دفاع مقدسی دارد و به ما نشان می‌دهد چگونه افراد معمولی که همیشه در کنار ما هستند در موقعیت و شرایط خاص با تصمیماتی که می‌گیرند به یک قهرمان تبدیل می‌شوند.

مکملی با اشاره به خصوصیات نمایش کمین ژاله، تصریح کرد: فاصله گرفتن از نگاه رایج و توجه به نکات کمتر دیده شده، پرداختن به آدم‌های عادی با زندگی‌های عادی با تفاوت در زاویه نگاه و گاهی استفاده از زبان طنز برای ارتباط برقرار کردن بیشتر مخاطب با شخصیت‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که در این نمایش مورد توجه قرار گرفته‌ است.

این هنرمند قزوینی اضافه کرد: تئاتر، زبان تاریخ است که از دیرباز برای بیان حالات، داستان‌ها و دستاوردها مورد استفاده قرار گرفته است و امروز هم می‌تواند با توجه بیشتر راه خود را با قدرت ادامه دهد.

نمایش کمین ژاله، روایت قهرمان شدن افراد عادی در شرایط سخت است

وی درباره این نمایش، یادآور شد:کمین ژاله، روایت سربازانی است که از میانه‌ عملیات باز می‌گردند و در راه بازگشت، گرفتار کمینگاهی می‌شوند که سرگروهبانی در آن منتظر است.

مکملی با بیان اینکه نمایش کمین ژاله در سی و نهمین تئاتر بین‌المللی فجر جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد،افزود: این نمایش برای اولین بار از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد از ساعت ۲۰ در تالار علامه رفیعی اکران شده است.

مکملی با بیان اینکه نویسندگی و بازیگری این نمایش را برعهده دارد افزود: مرتضی نجفی، امیر امیدی زاده، حسن یاوری و امیرمحمد خوش نواز به عنوان بازیگر و فرامرز نصیری به عنوان آهنگساز در این نمایش همکاری کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.