×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشدار رئیس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی معابر 

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس‌پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: به‌دلیل  نخستین بارش‌های پاییزی در سطح استان، جاده‌ها از شرایط مساعدی برخوردار نیستند. همچنین در شب گذشته، شاهد وقوع تصادفات جرحی و خسارت بودیم که لازم است شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی نسبت به سلامت خود و سایر شهروندان اهتمام ورزند. 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین،سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: وقوع تصادفات در چنین شرایطی، به خصوص در آزادراه ها بیش از سایر جاده‌های ارتباطی رخ می‌دهد که در این رابطه رانندگان بایستی نسبت به رعایت فاصله طولی اقدام و از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت و سبقت بی‌مورد خودداری کنند.

 وی با اشاره به اینکه شهروندان در شرایط جوی پاییز و زمستان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت سفر، رانندگان ضمن اطمینان نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود به لحاط فنی، حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیرچرخ و لباس‌گرم همراه داشته و قبل از حرکت نیز باک خودروی خود را از بنزین پر کنند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه از شب گذشته بارندگی‌ها در سطح منطقه آغاز شده و براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، بارش‌ها تا فردا نیز ادامه خواهد داشت، لذا به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئن برانند و از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه خودداری کنند. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.