×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هنرمندانِ تئاتر؛ خانه را دریابند!


به گزارش کافه خبر قزوین،حسن شکیب زاده نویسنده و روزنامه نگار در یادداشتی که در اختیار کافه خبر قزوین قرار داده است می نویسد: طی یک ماه گذشته گروه های مختلف تئاتر 56 نمایش را در قزوین به اجرا در آوردند که این خود نشان دهنده ی ظرفیت بالای هنر و هنرمندان تئاتر قزوین و اتفاقی نادر در سطح کشور است.

اجرای 18 نمایش در جشنواره هنرجویی سی و پنج، اجرای 11 نمایش در جشنواره تئاتر بچه های مسجد، رقابت 25 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور در قزوین و اجرای ارزشمند نمایش “کمین ژاله” و “باغبان مرگ” مجموعه ی ارزشمندی از نمایشهای اجرا شده بود که مخاطبان بسیاری را به انحای مختلف به سالن های نمایش موجود قزوین کشید.


سالنهای موجود از این جهت که تقریبا هیچ یک از آنها استاندارد نمایش تئاتر در قزوین نیست و خیلِ هنرمندان دیار مینودری همچنان چشم به خانه ی تئاتری دوخته اند که با همت اعضای شورا و شهردار قبلی در پارک ملت پایه ریزی و بخش اعظم آن اجرایی شد. حال که در اوضاع نابسامان شهرداری و شورای شهر کنونی قزوین به سر می بریم بایستی امیدوار بود که خواب های آشفته ای برای این محموعه ی هنری دیده نشود و بلایی که بر سر “خانه هنرمندان” آمد بر سر “خانه تئاتر” نیاید.

اگر چه با بی ثباتی وضعیت امروزهای مجموعه ی مدیران، هیچ امیدی به فرداهم نمی شود داشت، چه رسد به زمان اتمام احتمالی پروژه ی خانه تئاتر قزوین! لذا در شرایط حساس کنونی، بایستی مجموعه ی هنرمندان و گروه های هنری تئاتر بیش از هر زمان دیگری با اتحاد، همدلی و پکپارچکی خود و رایزنی با مدیران ارشد استانی و بعضا کشوری، در پی تحقق مطالبات اهالی هنر و هنردوستان تئاتر باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.