×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچکس نباید از اجرای مصوبات ستاد کرونا تخطی کند

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست هم‌اندیشی در خصوص نحوه نظارت‌ها و اقدامات مربوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، اظهار کرد: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همگان لازم الاجرا است و هیچکس نمی‌تواند از اجرای مصوبات تخطی کند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی با بیان اینکه ضمانت اجرای این مصوبات دستورهای قضایی و اقدام و اجرای ضابطان قضایی است، اضافه کرد: هیچ حسینیه و مسجدی نباید برای برگزاری مجالس ترحیم باز باشد همچنین اگر برگزاری عروسی در ستاد کرونا ممنوع اعلام شده این امر باید محقق شود و  تمام کسانی که بخواهند مجلسی برگزار کنند باید با فرمانداری‌ها هماهنگ کنند.

این مقام قضایی بیان کرد: فعالیت دقیق رستوران‌ها برای پخت غذا باید توسط ستاد کرونا مشخص شود و  پیشنهاد می‌کنیم اصناف بر اساس کد رهگیری یک روز در میان در مغازه حضور داشته باشند.

به گفته وی، قرنطینه‌ها باید رعایت شود و برخورد جدی با متخلفان صورت بگیرد و تردد خودروها به صورت زوج و فرد باشد تا در کنترل شرایط به ما کمک کند.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: در حوزه فعالیت دفاتر ازدواج و طلاق نیز هیچ عاقدی حق قرائت خطبه عقد را در مراسم پرجمعیت ندارد و پیشنهاد داریم مصوبات ستاد مقابله با کرونا شفاف‌تر باشد چون اگر مصوبات شفاف باشد اجرای آن آسان‌تر خواهد بود.

 گفتنی است،این مقام قضایی با تقدیر از فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی استان، رعایت کامل همه دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را از سوی مردم بهترین کمک به کادر درمان در این شرایط دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.