×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورود و خروج در مراکز خرید گندم ثبت و مستندسازی می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،در راستای بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان صبح سه شنبه آقاعلیخانی مدیر تعاون روستایی استان به همراه آرامیده رئیس اداره بازرگانی از مراکز خرید تضمینی گندم شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان آوج بازدید کردند.

 مدیر تعاون روستایی استان قزوین در این بازدید حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم دانست و افزود: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح استان و برای استمرار چرخه تولید این محصول، شبکه تعاون روستایی استان قزوین در حال خرید گندم از کشاورزان هستند.

عباس آقا علیخانی تاکید کرد: تمامی وقایع ورود و خروج در مراکز خرید ثبت و مستندسازی می‌شود تا هیچ گونه مشکلی برای کشاورزان به وجود نیاید.

این مسئول تصریح کرد: مراکز خرید گندم باید در نحوه نمونه برداری و تعیین افت دقت لازم را داشته باشند و از تحویل هر گونه گندم خارج از دستورالعمل جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون وضعیت خرید تضمینی گندم در استان مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: در مدت زمان خرید گندم، استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسئول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.