×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه راویان بالندگی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: آیین تجلیل ملی از شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی پیرو استمرار فعالیت‌های ادبی در سال جاری و برگزاری برنامه‌ها و جلسات ارزشمند فرهنگی و آموزشی محافل ادبی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب همراه با شعار “انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار” با عنوان “راویان بالندگی” در استان‌ برگزار می‌شود.

فاطمه محمد بیگی افزود: در کنار رشادت‌های انجام شده برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش برخی از افراد در ماندگار شدن روزهای انقلاب بسیار پررنگ و حائز اهمیت است، چنانچه مقام معظم رهبری نیز یکی از وظایف شعر را زنده نگه‌داشتن وقایع مهمی که در جهان رخ می‌دهد عنوان کرده‌اند که بسیاری، سعی در محو کردن آن از یاد و خاطره مردم داشته‌اند.

این مسئول بیان کرد:: شاعران، نویسندگان و هنرمندانی که بخشی از آثار و تولیدات خود را برای ماندگار کردن وقایع انقلاب و حفظ این میراث ارزشمند برای آیندگان صرف کرده اند، در این زمینه بسیار اثرگذار بودند.

وی تصریح کرد: این روزها می‌تواند زمان مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمندان باشد که نهاد کتابخانه‌های عمومی با برگزاری جلسات راویان بالندگی در این زمینه تلاش کرده است.

محمدبیگی توضیح داد: جلسه تجلیل از شاعران فعال در بخش انقلاب و رویدادهای مرتبط با آن در استان قزوین نیز به صورت مجازی در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و در آن از شاعران برجسته استان آقای اسماعیل سکاک، شاعر آئینی و آقای محمدعلی حضرتی‌ها، پژوهشگر و شاعر قزوینی تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته وی، علاقه‌مندان می‌توانند در روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه رأس ساعت ۱۰ صبح با مراجعه به لینک https://www.skyroom.online/ch/nahaad/qazvinpl و انتخاب گزینه میهمان در این نشست شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.