×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Sunday, 18 May , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پاسخگویی به ایثارگران قزوین از طریق سامانه فواد ۱۲۸


به گزارش کافه خبر قزوین؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد ۱۲۸، در اجرای بند چهارم محور سوم برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم و با عنایت به رویکرد این دولت در جهت تقویت فرآیند پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به شهروندان و ارتقای رضایتمندی آنها راه‌اندازی شده است.

سمیه اسمعیلی افزود: طرح فوریت‌های اداری(فواد)، توسط مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری استخدامی کشور در جهت دریافت، ثبت و پیگیری شکایات و درخواست‌های مرتبط با نحوه ارائه خدمات به شهروندان راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه یاد شده، به‌ عنوان رابط میان شهروندان و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا ۴ ساعت انجام می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی قوانین، مقررات، مراحل و فرآیندهای ارائه خدمت، اطلاع‌رسانی به ‌موقع و شفاف تصمیم‌های مرتبط با ارائه خدمات، بروز شرایط حاکی از احترام، عدالت و رعایت کرامت انسانی در ارائه خدمت، رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، استمرار ارائه خدمت به ‌دلیل عدم حضور کارمند، مدیر مربوط یا عدم پیش‌بینی نیروی جایگزین و استمرار ارائه خدمت به دلیل موکول کردن آن به زمان و روزهای آتی بدون توجیه قانونی را از مهمترین اهداف این سامانه برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.