- نویسنده : ناهید هدایتی
- 18 مه 2025
- کد خبر 14303
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش کافه خبر قزوین؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد ۱۲۸، در اجرای بند چهارم محور سوم برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم و با عنایت به رویکرد این دولت در جهت تقویت فرآیند پاسخگویی دستگاههای اجرایی به شهروندان و ارتقای رضایتمندی آنها راهاندازی شده است.
سمیه اسمعیلی افزود: طرح فوریتهای اداری(فواد)، توسط مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری سازمان اداری استخدامی کشور در جهت دریافت، ثبت و پیگیری شکایات و درخواستهای مرتبط با نحوه ارائه خدمات به شهروندان راهاندازی شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه یاد شده، به عنوان رابط میان شهروندان و دستگاههای اجرایی حداکثر تا ۴ ساعت انجام میشود.
وی اطلاعرسانی قوانین، مقررات، مراحل و فرآیندهای ارائه خدمت، اطلاعرسانی به موقع و شفاف تصمیمهای مرتبط با ارائه خدمات، بروز شرایط حاکی از احترام، عدالت و رعایت کرامت انسانی در ارائه خدمت، رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، استمرار ارائه خدمت به دلیل عدم حضور کارمند، مدیر مربوط یا عدم پیشبینی نیروی جایگزین و استمرار ارائه خدمت به دلیل موکول کردن آن به زمان و روزهای آتی بدون توجیه قانونی را از مهمترین اهداف این سامانه برشمرد.