×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلمب یک انبار دارو در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین؛ به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی، فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، ماموران پلیس امنیت اقتصادی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین، موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.

ابراهیمی با اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین افزود: با دستور مقام قضائی محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.