×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پوستر رسمی جیران رونمایی شد/یک هفته تا تماشای جیران باقیست

به گزارش کافه خبر قزوین،جیران شانزدهمین سریال حسن فتحی (پس از سریال موفق و پرمخاطب شب دهم، زنجیره صفر درجه و میوه ممنوعه) و دومین سریال آن پس از سریال «شهرزاد» در شبکه سینمای خانگی است و زندگی جیران را روایت می کند. یکی از همسران ناصرالدین شاه. فیلمنامه «همسایه ها» را احسان جوانمرد و حسن فاتی نوشته اند و اسماعیل عفیفه تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. طراحی پوستر نیز بر عهده مهدی میرباقری است.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، کتانه افشاری نژاد، مرتضی ایشمازاگرهاه شیمافقاره‌هومن کافری با حضور رضا زاگرها شیمافقاره‌هومن کافری. به عنوان مهدعلیا) بازیگران این سریال عاشقانه هستند.

در خلاصه تاریخچه سریال جیران آمده است: سهم دهقان کابوس است و سهم پادشاه تاج و تخت طاووس. برنامه کریم خان برای پس گرفتن تاج شاهی از دست ما نادانان کجاست؟ کجاست آن شمشیر کمیاب که از ما خرابکاران انتقام بگیرد؟ مملکت در آشوب است و امیرکبیر در گور افتاده است. هر نامی ننگ است و هر صلحی جنگ. انسان به قبله دنیا پناه می برد. او قلعه ای را می خواهد تا پناهگاه او باشد. هیچ قلعه ای قوی تر از عشق برای مردم وجود ندارد. بگذار همه جا فریاد بزنند: ای مردم! دیروز در حوالی تجریش شاه تو عاشق شد…

«جیران» جدیدترین ساخته فیلیمو است که به صورت انحصاری از این پلتفرم پخش خواهد شد.

بنا این خبر،از ۲۴ دی ماه،این نمایش خانگی از “فیلیمو” آغاز می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.