×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در این باره اظهار کرد: به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار دو گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) و آستان متبرک چهار انبیا برنامه‌های شب‌های قدر را به صورت زنده در تلویزیون به مدت ۳ ساعت پوشش خواهد داد.

علی رحیمی افزود: تیم رسانه‌ای رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد امام حسن عسکری (ع) مستقر خواهد شد تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها بصورت مطلوب از ساعت ۲۲ به مدت سه ساعت منعکس کند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در مرکز صداوسیمای قزوین، تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «شب‌های آسمانی» از ساعت ۲۳ و سی دقیقه همراه مخاطبان خواهد بود که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده‌ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است؛ که بصورت زنده پخش خواهند شد. همچنین مستند تلویزیونی «درب چهار ساله خیبر» با موضوع انعکاس رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی ساعت ۲۲ و سی ددقیقه روی آنتن می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.