×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چراغ‌های راهنمای شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند

به گزارش کافه خبر قزوین،سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند؛ به نحوی که با نصب پیام روی چراغ‌های سبز و قرمز و روشن شدن هر رنگ، مردم به خانه فراخوانده می‌شوند.

شیما زرآبادی پور افزود: به این ترتیب با قرمز شدن چراغ، پیام «برو منزل» و با سبز شدن آن، پیام «منزل بمان» به کاربران ترافیکی نمایش داده می‌شود تا مردم به ماندن در خانه تشویق شوند که ثمره آن می‌تواند کاهش تجمع و ارتباط مردم با یکدیگر و جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

به گفته

به گفته وی؛ این اقدام را سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام داده و چهارراه بلوار شمالی، چهارراه خیام، چهارراه فلسطین و چهارراه شهرداری از جمله تقاطع‌هایی هستند که چراغ‌های راهنمای آنها دارای پیام است.

این مسئول همچنین به دیگر اقدامات حوزه تحت مدیریت خود در ایام شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: نوبت‌دهی آنلاین مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی، ضدعفونی مکرر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان رانندگان، بازسازی و سرویس اتوبوس‌های ناوگان شهر قزوین در ایام تعطیلی ناوگان و همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان بخش دیگری از این اقدامات را تشکیل می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.