×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری به نام شهید بابایی

 به گزارش کافه خبر قزوین،قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در مراسم آغاز بکار مرکز نیکوکاری شهید بابایی بیان کرد: مرکز نیکوکاری به هیچ عنوان قالب اداری و عنوانی کمیته امداد امام (ره) را ندارد.

حجت ا… غلامی ادامه داد: در واقع این مرکز یک محل فعالیت مردمی است که افراد فعال در آن تنها با هدف رضای الهی و خدمت به محرومان تلاش می کنند تا گامی در جهت خدمت به نیازمندان بردارند.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری محل فعالیت کسانی است که شاد خود را در شادی دیگران می بینند، کسانی که برای برداشتن باری از دوش دیگران علاقه و اشتیاق دارند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مراکز نیکوکاری اغلب با محوریت مساجد راه اندازی می شود البته درهمه مراکز نیکوکاری مردم اداره کننده مرکز نیکوکاری هستند در نتیجه کمیته امداد جز نظارت بر کار این مراکز دخالتی در جریان فعالیت این مراکز ندارد.

در ادامه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین نیز گفت: امروز شاهد چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری هستیم که در پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) آغاز بکار می کند.

فرزاد فرهادی اظهارکرد: این مرکز نیکوکاری به نام خلبان مومن، متعهد، شجاع و نیکوکار قزوینی ثبت شد که در کنار دلاورمردیها، در عرصه کمک به نیازمندان پیشتاز بود.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا کار جمع آوری صندوق های صدقات و خدمت به نیازمندان را به مراکز نیکوکاری واگذار کند که تاکنون بخشی از این کار انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.