×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم سخاوتمند قزوین ۲۱ میلیارد به نیازمندان در مراکز نیکوکاری کمک کردند

به گزارش کافه خبر قزوین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان و نیازمندان است ولی این کمک‌ها زمانی نتیجه بخش است که با محوریت مردمی صورت گیرد.

بنا بر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی افزود: نیکوکاری از گذشته در میان مردم ما در جریان بوده است و مردم در کارهای انفرادی و جمع‌های کوچک برای انفاق و دستگیری از مردم اقدام می‌کردند.

این مسئول بیان کرد: یکی از گام‌های کمیته امداد برای انسجام بخشی و توسعه فعالیت‌های مردمی در حوزه نیکوکاری، ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم استان قزوین بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند.

فرهادی عنوان کرد: از این رقم بیش از پنج میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان در شهرستان قزوین، بیش از یک میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان در شهرستان تاکستان، بیش از چهار میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان در شهرستان بوئین زهرا، بیش از ۷۵۹ میلیون تومان در شهرستان آوج، بیش از هفت میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در شهرستان البرز و بیش از دو میلیارد و ۲۶ میلیون تومان در شهرستان آبیک جمع آوری شده است.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد در مناطق مستعد مجوز مراکز نیکوکاری جدید را صادر کند تا فعالیت‌های مردمی با حدّت و قوت بیشتری اجرایی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.