×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۰۰راه روستایی استان قزوین بازگشایی شد/پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات  راهها و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرید



به گزارش کافه خبر قزوین، مدیرکل کل حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: به دنبال بارش برف در دو روز اخیر ۱۶۶راه روستایی مسدود شده بود که از این تعداد ۱۰۰ راه  با تلاش راهداران بازگشایی شد.

جواد حق لطفی افزود: محورهای شریانی و اصلی نیز با تلاش راهداران استان برفروبی و نمکپاشی شده و در حال حاضر تردد در آنها برقرار است.

این مسئول توضیح داد: طی دو روز گذشته ۲۰۰راهدار استان در ۱۸راهدارخانه در قالب ۲۲تیم عملیاتی همزمان با شروع بارش برف در محورهای اصلی و فرعی مستقر و به طور شبانه روزی مشغول ارایه خدمات بوده اند و در حال حاضر نیز مشغول انجام عملیات بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و  ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته جاری از هموطنان گرامی درخواست می‌شود در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری به ویژه به نقاط کوهستانی خودداری و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: بهتر است مسافران و رانندگان پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.