×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۴۰۰، سال افزوده شدن برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم قزوین خواهد بود

به گزارش کافه خبر قزوین، استاندار قزوین با تبریک حلول سال ۱۴۰۰ به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه استان قزوین افزود: انتخابات خرداد ماه مهم‌ترین رخداد کشور در سال جدید خواهد بود که دارای ابعاد ملی و بین المللی زیادی است و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در این رخداد مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هدایت الله جمالی پوربا اشاره به رخداد‌های سالی که گذشت، اظهار داشت: سال ۹۹ سالی دشوار بود و با تشدید تحریم‌های ظالمانه دشمن و شیوع کرونا همراه بود، اما تلاش شد با برنامه ریزی دولت، تلاش کارآفرینان و همت مردم شرایط به گونه‌ای پیش برود که چرخ‌های اقتصادی کشور به چرخش درآمده و معیشت و نیاز‌های اساسی مردم تامین شود.

این مقتم مسئول تصریح کرد: در سالی که گذشت با وجود همه تنگنا‌ها و تحریم‌ها شاهد به بار نشستن هزار و ۱۴ پروژه عمراتی و اقتصادی و تولیدی با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودیم که راه اندازی آن‌ها نقش موثری در رشد و توسعه استان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت در سال جهش تولید تلاش برای احیای واحد‌های راکد و غیرفعال بود، افزود: در سال ۹۹ شاهد احیای ۵۹ واحد تولیدی استان قزوین و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید بودیم.

جمالی پور افزود: در سال ۹۹ همچنین شاهد تحقق کامل وعده اشتغال استان و ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل جدید بودیم.

استاندار قزوین با بیان در سال ۹۹ همچنین شاهد توفیقات زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان بودیم، افزود: در این سال تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های استان ۲ برابر شد و همچنین شاهد راه اندازی دوباره و تجهیز بیمارستان‌های رحیمیان و، ولی عصر آبیک و افتتاح بخش رادیوتراپی بیمارستان ولایت بودیم.

وی افزود: در سالی که گذشت همچنین شاهد افتتاح و آبگیری سد نهب به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های زیرساختی استان بودیم که در بهینه سازی مصرف آب و تامین آب شرب بخش کشاورزی شهرستان‌های تاکستان و بویین زهرا نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین از افتتاح فاز اول جاده اصلی قزوین-الموت-تنکابن و آبرسانی از سد طالقان به آبیک تا پایان کار دولت خبر داد .

جمالی پور در پایان برای درگذشتگان کرونا آرزوی مغفرت الهی کرد و در پایان برای همه ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شهید پرور قزوین در سال ۱۴۰۰ آرزوی سعادت، خوشبختی و تندرستی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.