×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی اظهار کرد: همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

سرهنگ ابراهیم رسولی فر افزود: ما باید به عنوان محبین و شیعیان اهل بیت (ع) راه و روش امامان خود در پیش گرفته و در مسیری که این عزیزان گام برداشته اند، قدم برداریم، که رسیدگی به امور نیازمندان جامعه یکی از این موارد است.

وی بیان کرد: در گام اول با کمک فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس، دانش آموزان نیازمند با رعایت کرامت انسانی و اسلامی شناسایی شدند .

به گفته این مسئول،در طول سال و در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی، لوازم التحریر و حتی گوشی تلفن همراه و تبلت، با کمک خیرین،نهادها و سازمان های مردم نهاد و با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان، بین دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم توزیع می شود.

این مسئول اضافه کرد: مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) به تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن، حبوبات، خرما و… با کمک فرماندهان حوزه ها و مدیران مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: به همت برخی از روسای مناطق آموزش و پرورش و مدیران مدارس در ماه مبارک رمضان برنامه سفره های مهربانی در موقع افطار و توزیع غذای گرم بین دانش آموزان انجام می شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌ها و برنامه های این سازمان، سازماندهی دانش آموزان در قالب تیم ها و گروه های جهادی است که در مناطق محروم حضور یافته و مشغول انجام انور جهادی و خدمت رسانی می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.