×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۵۸ هزار تن محصول کشاورزی بصورت توافقی در استان قزوین خریداری شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر تعاون روستایی استان قزوین در نشست با رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین که روز شنبه در اداره تعاون روستایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر با فعالیت ۱۱۴ شرکت تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید در استان قزوین بیش از ۸۱ هزار نفر بهره بردار بخش کشاورزی عضو این شرکت‌ها هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

عباس آقاعلیخانی افزود: یکی از رویکردهای تعاون روستایی رسیدگی به امور مربوط به حوزه اقتصاد روستایی است که با اجرای طرح خرید توافقی این مهم بخوبی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از کارهای مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و ما نیز تلاش می‌کنیم با حمایت از تولیدات داخلی به تقویت و شکل گیری حلقه‌های زنجیره اقتصاد کمک کنیم.

این مسئول از خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم خبر داد و گفت: خرید ۲۳ هزار تن گندم و ۵۲۲۳ تن کلزا، خرید توافقی ۵۸ هزار تن محصولات کشاورزی، توزیع ۱۷ هزار تن کود، توزیع ۷ هزار تن آرد روستایی،
تأمین ۱۷۰۰ تن بذر اصلاح شده، خرید حمایتی ۶ هزار تن شیر و توزیع ۱۱ میلیون لیتر مواد سوختی از مهمترین کارهای انجام شده در ۴ ماهه امسال است.

گفتنی است،در این نشست لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین هم در خصوص مشارکت جدی سازمان تعاون روستایی در بعضی از اقلام تنظیم بازار محصولات کشاورزی نکاتی را یادآور شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.