×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهیابی ۶ نمایش به مرحله نهایی جشنواره طنز تئارستان در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس حوزه هنری استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: نخستین دوره جشنواره استانی طنز تئارسـتان به منظور ایجاد فضای نشاط در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا و تجلیل از کادر درمان، تقویت گروه های نمایشی خیابانی، بسترسازی برای تولید آثار نمایشی شادی آور و جامه  عمل پوشاندن به اهداف حوزه هنری برگزار می شود.

محمد رضا امامقلی افزود: ابن جشنواره  با هدف تقویت فعالیت های گروه های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان در پنج محور اخلاق، خانواده،معضلات و مباحث اجتماعی، بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در پی بازبینی نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره  استانی طنز تئارسـتان، از میان ۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 6 اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافت.

وی اضافه کرد:مرحله بازبینی نمایش های با حضور هیات بازبین شامل سیدقاسم سید قوامی، آذر متفکر و کیوان حبیبی در سالن نمایش علامه رفیعی برگزار شد و طی آن ۶  نمایش به بخش مسابقه را دریافت کردند.

امامقلی اعلام کرد: نمایش “بچه مرشد دکتر می شود” به نویسندگی و کارگردانی حامد اسماعیلی، نمایش “کرونا ۱۴۰۰” به نویسندگی و کارگردانی محمود آقاسی، نمایش “فاصله اجتماعی”به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی شهرتی، نمایش “غلط کردم سفر کردم” به نویسندگی و کارگردانی نادر رجب پور،  نمایش “وصال” به نویسندگی و کارگردانی فائزه کاظم پور و نمایش “به خانه بر می گردم “به نویسندگی و کارگردانی صادق محمدی به این جشنواره راه یافت.

به گفته وی، این آثار پس از اجرای نهایی مورد داوری قرار خواهند گرفت و به کارگردان ، بازیگر و اثر برگزیده با اهدای لوح و جوایز قدردانی می شود.

گفتنی است،آثار برگزیده جشنواره  تئارسـتان از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان های استان ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت اکران می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.