×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
‌برای حمایت از کودکان کار در استان قزوین، مسئولان پای کار بیایند

به گزارش کافه خبر قزوین،شهردار قزوین با اعلام این خبر افزود: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی تمام تلاش‌مان را برای توانمندسازی این کودکان و خانواده های آنان انجام می دهیم و با تشکل های غیر دولتی فعال در این زمینه همکاری های لازم را انجام داده ایم و در کنارشان خواهیم ماند.

سیاوش طاهر خانی اظهار کرد: از استانداری، بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای مرتبط که در این زمینه مسئول هستند می‌خواهم که برای حل مساله کودکان کار، پای کار بیایند. حتی از نیروی انتظامی می‌خواهیم برای برخورد با شبکه‌های تبهکاری که ممکن است از این کودکان سواستفاده کرده و آنها را به خدمت بگیرند وارد عمل شود. ‌

وی با ابراز تاسف از وجود پدیده کودکان کار در شهر، افزود: متاسفانه ما شاهد حضور کودکان کار در نقاطی از شهر هستیم که این موضوع بسیار آزاردهنده است، چرا باید یک کودک به جای کودکی کردن و آموزش دیدن مشغول به کاری شود که مناسب سن‌اش نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: شاید عنوان کودک کار، عنوان محترمانه و پوششی است بر وضعیت نابسامان بخشی از کودکان کار، اما مسئله کار آنها نیمه پر این موضوع است و متاسفانه نیمه دیگر آن دردناک تر است، چرا که ممکن است با مواردی نظیر تکدی‌گری، خرد شدن شخصیت کودک، از بین بردن هویت کودکان و مسائلی از این قبیل همراه شود. در پوشش همین کار، کودک در معرض ده‌ها آسیب جسمی و روحی دیگر قرار می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.