×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پایگاه اورژانس در بوستان رز ایجاد شود

به گزارش کافه خبر قزوین؛ولی چگینی با اشاره به اختصاص بخشی از فضای بوستان رز برای پایگاه اورژانس افزود: گفته برخی از اعضای شورا درمورد اینکه نباید از فضای سبز جنوب شهر کسر کنیم و مکان دیگری را برای پایگاه اورژانس درنظر بگیریم درست است؛ اما ممکن است این وقفه‌ای طولانی در روند کار ایجاد کند و اعتبار این پروژه در دیگر پروژه‌ها هزینه شود.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با ذکر مثالی درخصوص سرنوشت ساختمان شهرداری قزوین در کنار برج‌های راژیا اظهار کرد: در شورای چهارم زمانی که برای تکمیل ساختمان شهرداری  اعتبار ۵ میلیارد تومان تعیین شد با یکسری تصمیمات و سخن‌ها از سوی برخی اعضا پروژه مسکوت و راکد ماند.

وی ادامه داد: پس از سال‌ها باید ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزینه کنیم در حالی که با ۵ میلیارد تومان کار تکمیل شده بود و مورداستفاده قرار می گرفت.

چگینی تصریح کرد: درحال حاضر نیز اگر بخواهیم با این موضوع موافقت نکنیم و اما و اگر در این لایحه آورده شود، باز به همان سرنوشت دچار خواهیم شد و پروژه راکد خواهد ماند و فرصت خوب خدمت به شهروندان در حوزه اورژانس از دست خواهد رفت.

وی پیشنهاد کرد تا با لایحه موافقت شود؛ چرا که بوستان رز  3.5 هکتار وسعت دارد و اختصاص ۲۰۰ مترمربع از آن برای پایگاه اورژانس تاثیری در سرانه فضای سبز آن ندارد و به لحاظ موقیعت سوق الجیشی آن می‌تواند به بخش‌های جنوبی شهر خدمات خوبی ارایه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.