×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح ابرار در راه‌های روستایی قزوین۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های طرح ابرار اظهار کرد: این طرح که از سال گذشته در کشور آغاز شده در استان قزوین شامل زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت و احداث ابنیه فنی ۱۳ راه روستایی به طول ۴۹ کیلومتر است.

جواد حق لطفی افزود: در قالب این طرح در حال حاضر راه روستایی سیمیار با ۲۰ درصد، هیر و ویار- سپارده با ۴۰ درصد، چاله زردجین با ۵۰ درصد، زیرسازی و احداث ابنیه فنی راه اورکن ترک با ۲۰ درصد و زیرسازی و احداث ابنیه فنی هلدر با ۲۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

حق لطفی ادامه داد: سه پروژه طرح ابرار نیز شامل زیرسازی و لوله گذاری و روکش آسفالت راه روستایی شهرباز، لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی شارین-محمود آباد و تثبیت زیرسازی با آهک و روکش آسفالت راه روستایی نجم آباد به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده اند.

به گفته وی طرح ملی ابرار از مهم‌ترین طرح‌های وزارت راه و شهرسازی است که به منظور تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمران جاده‌ای روستاها از سال گذشته به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد.

حق لطفی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان افزود: استان قزوین بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی دارد که ۵۷ درصد آن آسفالت و بقیه خاکی و شوسه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای بهسازی و ترمیم راه‌های روستایی این استان به بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.