×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای نمایش گنجشک ها پشت پنجره بزودی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،نمایش گنجشکها پشت پنجره با طراحی و کارگردانی غلام قلندری و نویسندگی مرتضی اسدی مرام به زودی در قزوین به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش امده است: طیبه بعد از اتفاق سهمگینی که برایش افتاده، هاشم را مقصر تمام مشکلات می‌داند و در این بین و زمانی که در اوج ناامیدی به تقابل با مرگ می‌رسد با مجید آشنا می‌شود و همه چیز به کلی تغییر پیدا می‌کند.

از بازیگران این نمایش می توان غلام قلندری، ساناز چگینی، محمد زارعی، حسنا زارعی، قربان شعبانی، پدرام عطاپور، نیما صحرایی، یوسف جمالی، آرش قنبری را عنوان کرد.

از دیگر عوامل این نمایش دستیار کارگردان: ساناز چگینی،منشی صحنه و نور پرداز: زینب پور سلطانی،گرافیست و طراح صدا: میر جعفر حمزه لو،طراح صحنه: قربان شعبانی و گریمور: سودابه خوئینی را برشمرد.

گفتنی است، این اثر نمایشی که برگزیده ششمین دوره جشنواره ملی تئاتر طلوع است با کمک سازمان بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تولید شده است.

نمایش “گنجشکها پشت پنجره” از پانزدهم تا ۲۰ آبان ماه به مدت پنج روز در” موسسه هنرهای نگار پیش”ه واقع در خیابان نوروزیان بعد از چهار راه هشت بهشت جنب کارواش بیست،به روی صحنه می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.