×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث پنج مجتمع آبرسانی در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی‌ روز شنبه در نشست هماهنگی برای آبرسانی به روستاهای استان قزوین در قالب امضای تفاهم نامه مشترک افزود: با توجه به اینکه ۴۷ روستا نیز به این طرح افزوده شده است، نیازمند کمک جهاد کشاورزی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)،با بیان اینکه برای آبرسانی این تعداد روستاها به ۳۲ هزار متر لوله آبرسانی نیاز است، گفت: با همکاری جهاد کشاورزی می‌توان این مجتمع‌ها را بین ۱۵ تا ۳۰ ماه به مردم تحویل داد.

آتانی بیان کرد:  سپاه استان قزوین تاکنون ۴۹ مخزن بتنی ساخته که ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره آب دارد، همچنین ۴۳۷ صندوق قرض الحسنه با ۲۲ هزار نفر عضو احداث شده که درون آن‌ها ۴۷ تعاونی شکل گرفته و فعالیت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون از سوی مردم استخرهای ذخیره آب مطالبه شده که ظرفیت آن ۱۵۰ هزار متر مکعب ، چراکه اعتقاد داریم باید آب‌های سطحی مدیریت کرد و اجازه نداد ذره‌ای از آن به هدر برود.

سردار آتانی تاکید کرد: همه باید دولت مردمی را کمک کنیم، با این رییس جمهور میدانی و انقلابی می‌توانیم کارهای بزرگی همانند جهاد سازندگی در اوایل انقلاب رقم بزنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی در روستاها از جسم خودشان مایه می‌گذاشتند تا یک مشکل از روستایی برطرف شود و این راه باید امروز تقویت و تداوم یابد.

به گفته وی،، عرصه جهاد میدان خدمت است، یعنی ما در این راستا باید کمک حال هم باشیم و در یک مسیر حرکت کنیم.

این مسئول یادآور شد: خدمت جهادی یعنی در خط سیدالشهدا قرار گرفتن است، یعنی ما برای خدمت به مردم کف پای افراد محروم و مستضعف را می‌بوسیم که مشکلی نداشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.