×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصلاح هندسی میدان مادر قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در جلسه شورای ترافیک استان، اظهار کرد: در صورت اصلاح هندسی این میدان، علاوه بر کاهش تصادفات، نظم بهتری در ترافیک این محدوده ایجاد می‌شود و روان‌سازی ترافیک در محدوده گسترده‌تر، کاهش اتلاف زمان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را در پی دارد.

شیما زر آبادی پور افزود: ساماندهی طرح ورودی بیمارستان کوثر مستلزم همکاری مجموعه‌هایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، بیمه تامین اجتماعی، آستان قدس، بیمارستان کوثر و شرکت توزیع نیروی برق است که در محدوده مکانی یاد شده واقع شده‌اند.

وی در خصوص طرح ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) اضافه کرد: برای ساماندهی این خیابان طرح‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت ترافیکی مورد نظر است که در طرح بلندمدت علاقه‌مند به اجرای طرح‌هایی مانند احداث تراموا هستیم، ضمن اینکه در بازه‌ زمانی میان مدت می‌توان طرح ترافیک ساعتی و در کوتاه مدت برنامه‌هایی مانند مناسب‌سازی پیاده‌روها و افزایش جذابیت پیاده‌روی را به اجرا درآورد.

این مسئول تصریح کرد: راهبرد ما در این خیابان توسعه پارکینگ نیست و باید بحث روانی ناشی از ترافیک را هم مدنظر داشت.

زر آبادی پور در خصوص تاکسی‌های فرسوده سطح شهر، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین لایحه‌ای را به تصویب رساند تا بر اساس آن، تسهیلات بانکی را برای خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان در نظر بگیرد.

 سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به تردد تاکسی‌های فرسوده با وضعیت فنی و ظاهری نامناسب در سطح شهر بر اهمیت همکاری نهادهای مربوط در ساماندهی آنها تاکید کرد.

منبع خبر : ایلنا قزوین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.