×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعلام جزئیات برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در قزوین

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی استان قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: توجه به هماهنگی های انجام شده توسط ستاد مردمی اربعین استان قزوین و پس از اخذ مجوزهای لازم ؛ مراسم پیاده روی روز اربعین  با عنوان همایش دلدادگان حسینی برگزار خواهد شد.

علیرضا جلیلوند افزود: این همایش در روز دوشنبه ۵ مهرماه برگزار و از مسیرهای اعلامی آغاز و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهدداشت و تمامی مسیرها به سوی گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) خواهد بود.

به گفته وی،همچنین در گلزار شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پس از اقامه نماز ظهر و عصر؛ سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی برنامه ریزی گردیده است.

دبیر برگزاری اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: جهت هرچه باشکوه تر شدن این حرکت عظیم ؛ در مسیرهای پیاده روی و همچنین در گلزارشهدا  نسبت به برپایی موکب های حسینی توسط هئیات مذهبی شهر قزوین اقدامات لازم انجام و موکب های مستقر در حوزه های مشاوره، پزشکی، سلامت، خدمات اجتماعی و پذیرایی با رعایت کلیه ی پروتکل ها اقدام خواهند نمود.

این مسئول خبر داد: مردم شریف شهر قزوین می توانند از ساعت ۹ صبح و از درب منازل و همراه با خانواده و با به همراه داشتن پرچم حسینی نسبت به حرکت به سمت مسیرهای اعلامی اقدام و در اشاعه ی فرهنگ پیاده روی اربعین سهیم باشند.

به گفته وی،جهت حضور در نماز ظهر و عصر؛ به همراه داشتن جانماز و مفاتیح شخصی الزامی است.

جلیلوند با توجه به مسیرهای مشخص شده اعلام کرد:️ مسیر شماره یک : دروازه رشت به سمت گلزار شهدا،مسیر شماره دو : چهار راه بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا،️مسیر شماره سه : میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا و️ مسیر شماره سه: میدان ولیعصر به سمت گلزار شهدا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.