×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الگو برداری از دفاع مقدس راهگشای مشکلات  جامعه  امروز است/  بر پایی بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در نشست با اهالی رسانه که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزار شد، اظهار کرد هفته دفاع مقدس همانند گنجینه‌ای است که باید بیشتر به آن توجه کرد کرد تا بتوان فرهنگ دفاع مقدس را بسط و گسترش داد ضمن اینکه یکی از موانعی که سبب شده تا کنون از این گنجینه استفاده نشود عدم نشر فرهنگ دفاع مقدس از سوی رسانه بوده است.

سرهنگ علیرضا حیدری افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده بر عهده رسانه ها است چرا که اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و در این زمینه نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تقویت اعتماد به نفس، خودباوری مردم بسیار تاثیر گذار بوده است تصریح کرد: با الگو برداری از دفاع مقدس می توان بر بسیاری از مشکلات اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فائق آمد .

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از مطالبه گر باشند، تصریح کرد: در دوران جنگ نارضایتی مردم دیده نشد ولی در حال حاضر به دلیل به‌دلیل تحریم و تورم شدید حاکم بر جامعه نارضایتی مردم نسبت به وضعیت اقتصاد ی موجود مشاهده می شود از سوی دیگر،چون در حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی و مدیریت درستی وجود نداشته است،بسیاری از مردم به سبب گرانی‌های موجود در بازار در رنج هستند.

به گفته وی، در حال حاضر دشمن با ترویج تهاجم فرهنگی بخشی از جوانان را درگیر خود کرده است که با الگو برداری از دفاع مقدس می توان این مشکل را حل کرد.

به گفته فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین، بیش از ۸۰ برنامه متعدد فرهنگی در هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با شعار “ما قوی هستیم” در سطح شهر قزوین برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.