×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقال پیام غدیر به نسل های بعد رسالت رسانه هاست

  به گزارش کافه خبر قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تجلیل از عوامل برنامه تلویزیونی سروش آسمانی اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) پیام غدیر را با امکانات و ظرفیت‌های آن زمان در قالب رسانه منتقل کرد و همانطور که یکی از رسالت‌ های رسانه‌ها انتقال اخبار و پیام است، پیامبر (ص) تلاش کرد با ظرفیت‌ آن زمان پیام غدیر به نسل بعد منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: هر چه می ‌گذرد، ماندگاری و اثرگذاری غدیر را بیشتر شاهد هستیم و این گوهر درخشش بیشتری پیدا می ‌کند و همین شیوه‌ای که رسول خدا(ص) برای انتقال پیام غدیر به کار برد، نقطه آغازین رسانه بود.

وی عنوان کرد: رسول خدا (ص) خطاب به جمعیت حاضر فرمودند پیام غدیر را به نسل‌های بعد منتقل کنید و امروز این رسالت برعهده رسانه‌ها قرار دارد و صدا و سیما نقش ویژه‌ای در مسیر انتقال پیام غدیر دارد.

آیت الله عابدینی با تقدیر از مدیرکل و عوامل صدا و سیمای قزوین در تهیه و پخش برنامه سروش آسمانی اظهار کرد: پای کار بودن شما عزیزان را ستایش می ‌کنم و شاهد بودیم که در سرما و گرما همواره پای کار این برنامه بودید و همه در روز جمعه در خدمت نماز جمعه آمدیم و این توفیق الهی بود که پای کار مأموریت‌های الهی در روز جمعه باشیم.

وی افزود: بیش از یک سال همواره با دقت این برنامه اجرا شد و می ‌دیدیم که پشت صحنه این کار ارزشمند، عوامل زیادی قرار دارند که بعضی با استرس کار را پیش می‌ بردند و البته اتفاقات شیرینی هم در طول این مدت افتاد که خاطرات معنوی شیرینی برایمان به یادگار گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اینکه در زمان نماز جمعه برنامه سروش آسمانی به صورت زنده پخش می‌شد، بسیار کار ارزشمندی بود و در کمتر استانی مشاهده کردیم که این کار به این شکل انجام شده باشد و از این حیث بسیار ویژه بود.

امام جمعه قزوین توضیح داد: بسیاری از آرمان‌ های ملی ‌باید در صدا و سیمای قزوین، متجلی شود و به گوش مردم برسد اما در هر زمینه‌ای ‌باید به مسائل استانی هم توجه شود و سروش آسمانی که شما عزیزان مبتکر آن بودید، برگ زرینی در کارنامه صدا و سیمای استان است.

آیت الله عابدینی بیان کرد: اگر هویت‌های استانی نادیده گرفته شود، افکار ناامیدکننده در استان القا می ‌شود، در حالی که هویت‌ های استانی ما بسیار نشاط‌ آفرین است، باید جلوی تحقیر مردم استان با پاسداشت هویت‌های استانی را بگیریم.

وی گفت: اگر هویت‌های استانی را جدی بگیریم، مسئولانی که برای استان قزوین انتخاب می‌شوند، افراد توانمند و با تجربه‌های مدیریتی ارزشمند خواهند بود و افراد بی تجربه و ناتوان برای استان قزوین انتخاب نمی ‌شوند که تحقیر و خسارت به بار آورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: صدا و سیما، هویت ‌های استانی را برجسته ‌سازی کند چرا که استان قزوین گنجینه گرانقدری از هویت‌های بومی در اختیار دارد که در عرصه‌های مختلف تحول‌ آفرین و اثرگذار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.