×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین فیلم هواداری تیم بزرگ پرسپولیس ساخته و عرضه می شود

مشاور کارگردان پروژه فیلم “سرزمین پرسپولیس” در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: فیلم سرزمین پرسپولیس، اولین فیلم یوسف صفی خرم درویشوند است که در آبان ماه سال گذشته جلوی دوربین رفت و به مدت ۲۰ روز فیلمبرداری فشرده در لوکیشنی سخت و خارج از شهر قزوین را داشته است.

میثم غیاثوند افزود: موضوع فیلم، در مورد کارگردانی است که برای ساخت و تحقیق در مورد تیم پرسپولیس به سرزمین پرسپولیس در ۱۵۰ سال آینده می رود، به همین دلیل اتفاقات عجیبی برایش رخ می دهد که فیلم را “طنز ” می کند.

به گفته وی،تمام بازیگران این فیلم از بازیگر های بومی استان قزوین هستندو این پروژه ،کار اول آنهاست به جز مهدی امینی خواه که بازیگر مطرح سینما،تلویزیون و تئاتر کشور که به عنوان نقش اول در این فیلم حضور دارد.

این فعال فرهنگی اعلام کرد: این فیلم در قالب اولین فیلم هواداری تیم پرسپولیس در سایت رسمی خود از تاریخ ۱۴ اسفند سالجاری عرضه و پخش شده، که بازیکنان مطرح باشگاه پرسپولیس آن را نیز تبلیغ می کنند.

گفتنی است،عوامل پروژه؛نویسنده، تهیه کننده و کارگردان : یوسف صفی خرم درویشوند،مشاور، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: میثم غیاثوند مدیر تصویربرداری: محسن دهقان نژاد،دستیاران تصویر : رسول عمرانی فرد، سامان عبدالهی،مدیر صدابرداری: سعید مصطفوی،دستیاران صدا: زهرا شریفی، شیما برناس،تدوین: الهام احمدی،طراح گریم: سعید حمیدی،دستیار گریم: عاطفه مرتضوی،طراح صحنه: مبین غزنویان، ساناز کبیری،طراح لباس: آرمین کاکاوند مدیرتولید: على افشار،مدیر تدارکات: علی میرزایی،حمل و نقل: محسن قاسمی، سعید پرهیزگاری،بازیگران: مهدی امینی خواه، رسول عمرانی فرد، مبین غزنویان، محمد زارعی، مهدی هاشمی نسب، ابوالفضل صالحی ، مهدی صفدری را می توان عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.