×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اکران و بررسی فیلم آبادان یازده60 در پرده نقره ای

به گزارش کافه خبر قزوین، در این برنامه گیتی باقری، ایده خوب و سوژه جذاب را مهمترین ویژگی فیلم 1160 برشمرد و افزود: روایت قصه ی مردان و زنانی است که در دل رادیو نفت ملی آبادان، ماموریت دارند تا با نگه داشتن رادیو و ارسال پیام، قوت مردم و مدافعان شهر باشند.

وی ریتم فیلم در دقایق نخست را کند و خسته کننده دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش و نفوذ رادیو در هدایت مردم آبادان، بهتر آن بود تا بیش از آنکه به شرح حال گردانندگان رادیو بپردازد، شاهد بازخورد رادیو در اماکن عمومی و منازل مردم باشیم همچنین بهتر بود به جای استفاده از تصاویر آرشیوی از صداهای آرشیوی استفاده می شد.

محسن آقالر نیز اظهار کرد: با مرور تاریخ سینما در چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، جدای از نگاه های هیجانی، بیش از گذشته شاهد ابعاد انسانی و ایثارهای پنهان در سینمای دفاع مقدس هستیم و فیلم 1160 به خوبی توانسته گوشه دیگری از ابعاد انسانی جنگ را بازگو کند.

این کارگردان سینما روایت فیلم را کم رنگ ارزیابی کرد و افزود: در اینگونه از فیلم ها باید خط حادثه پر رنگ تر باشد، فیلم کمی ملال آور است و فقط در یک سوم پایانی 1160 خط درام مسیر خود را بصورت قوی پیش می برد.
آقالر، شکل اجرای فیلم را موفق، ترکیب و هدایت بازیگران را خوب ارزیابی کرده گفت: رنگ و بوی بومی با کنترل لهجه ها و ترکیب خوش آیند در جغرافیای کشورمان به خوبی نشان داده شده است.


به گزارش کافه خبر قزوین، فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد خوشبخت و با تهیه کنندگی حسن کلامی و علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی ، نادر سلیمانی، ویدا جوان، یاسین مسعودی ، رضا مسعودی، افشین طایی و وحید کرمانی بازیگری این فیلم را بر عهده داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.