×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازگرداندن یک محکوم به آغوش خانواده پس از 24 سال

به گزارش کافه خبر قزوین،سرپرست شوراهای حل اختلاف استان قزوین در این باره اظهار کرد: سال 75 در منطقه الموت شرقی استان قزوین طی یک درگیری متاسفانه نوجوانی 16 ساله توسط دو نفر به قتل رسید که پس از رسیدگی قضائی متهمین به قصاص نفس محکوم شدند.

حجت الاسلام حیدری افزود: متاسفانه طی این سال‌ها خانواده اولیاء دم با وجود وساطت معتمدین محلی اعلام رضایتمندی نمودند که در نهایت پرونده اردیبهشت ماه سالجاری به شورای حل اختلاف حوزه قضائی الموت شرقی ارجاع که به حول و قوه الهی پس از تلاش بی وقفه اعضاء این شورا، خانواده مقتول از قصاص محکومین گذشت نمودند.

این مقام قضایی با قدردانی از خانواده اولیاء دم به خاطر این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: انسان با عفو وگذشت است که می‌‌تواند ارزش وجایگاه واقعی خویش را به دست آورد و این مسئله به ویژه در سختی‌ها مانند بخشش قاتل بیشتر جلوه‌گر می‌شود، شخصی که در اوج غضب و انتقام از جرم قاتل می‌گذرد نه تنها کرامت و بزرگواری خویش را افزون کرده بلکه شرافت و کرامت انسانی را برای همگان حفظ کرده است.

به گفته وی،خوشبختانه از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد سازش در 3 پرونده قتل در استان بوده‌ایم که خداوند را به واسطه بازگشت محکومین این پرونده‌ها به زندگی شاکریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.