×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حفظ کرامت زندانیان بازگشت آنها به جامعه آسان تر می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار سرپرست اداره کل زندان‌های استان قزوین افزود: نگاه تربیتی، تعلیمی، آموزشی، دینی و قرآنی که شما در حوزه کاری خود در پیش گرفته‌اید، نگاه بسیار ارزشمند و مؤثری در این عرصه است.

وی تصریح کرد: خیلی مهم است که ما زندانیان را چه کسانی می‌بینیم و همه را به چشم مجرم نباید نگاه کرد و حتی کسانی که جرم مرکتب شده‌اند باید به چشم انسان ببینیم و بدانیم که همه انسان‌ها با کرامت آفریده شده‌اند و نباید کرامت آنها خدشه‌دار شود.

امام جمعه قزوین گفت : کسی که کرامتش آسیب ببیند، احتمال ارتکاب به جرم در او بیشتر خواهد شد و بازگشت به جامعه نیز با سختی مواجه خواهد شد، بنابراین تلاش کنیم برنامه‌ها را به گونه‌ای تدوین و اجرا کنیم که کرامت زندانیان آسیب نبیند تا با فهم، درک، اخلاق و شخصیت متعالی‌تر به جامعه بازگردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش کنیم زندان را به فرصتی تبدیل کنیم تا عزیزانی که دورانی را در این فضا می‌گذرانند، دچار آسیب نشوند و این مهم مستلزم آن است که عوامل منفی و مشکل‌ساز در زندان‌ها کاهش یابد و یا از بین برود و این دوران را اردوی تعلیمی، تربیتی، قرآنی و دینی ببینیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی استان قزوین گفت: ظرفیت‌های قرآنی بسیار خوبی در استان، به ویژه شهر قزوین وجود دارد که می‌توانیم آن را در فضای زندان‌ها نیز گسترش دهیم و نیروی مورد نیاز این معنا نیز وجود دارد.

حمیدرضا جهانگیری‌زرگانی سرپرست اداره کل زندان‌های استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.