×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
15 ویژه برنامه دهه کرامت در قزوین برگزار می‌ شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این باره اظهار کرد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت شهرداری قزوین به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با محوریت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری بیست و یکمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم

وی افزود: بیست و یکمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم با پیش بینی داوری هزار نفر در قالب دو هزار جز به مدت ۱۰ روز همزمان با ایام دهه کرامت آغاز می‌شود؛ طبق هماهنگی انجام شده با مدیران مهدهای قرآن به منظور جلوگیری از تجمع در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، داوران در مهدهای قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یافته و داوری در محل کلاس‌های حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.

اجرای طرح رضوان باب الجنه

این مقام مسئول از دیگر برنامه‌های دهه کرامت شهرداری قزوین را شناسایی پرسنل شهرداری و فرزندان پرسنلی که در ایام دهه کرامت سال ۹۹ عقد خود را ثبت نمایند، ذکر کرد و گفت: از این افراد همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) در صحن شورای اسلامی شهر قزوین تجلیل خواهد شد.

برگزاری مسابقه دست سازهای دختران و پدران «دختران آفتاب»

این مقام مسئول برگزاری مسابقه دست سازهای دختران و پدران (دختران آفتاب) را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت نام برد و گفت: در این مسابقه دختران به همراه پدرانشان می‌توانند سازه‌های خلاقانه و همچنین عروسک‌هایی با لوازم دور ریختنی و غیر قابل استفاده در منزل درست کنند و فیلم و تصاویر آثار را از سوم الی ۱۳ تیرماه به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

اجرای نمایش عروسکی / مسابقه کتابخوانی

درافشانی اضافه کرد: برگزاری نمایش عروسکی «شکوفه بهشتی» و برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه سار محبت» از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه پخت زیباترین کیک با عنوان بانوی کرامت

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین این مقام مسئول افزود: همچنین برگزاری مسابقه پخت زیباترین کیک با عنوان بانوی کرامت برای این دهه پیش بینی شده است که مطمئناً موجب ایجاد فضایی مفرح و شاد در میان خانواده خواهد شد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع رفتار شناسی دختران با عنوان حریم ریحانه ۹ تیرماه همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که به منظور ارتقای سطح دانش نسل جوان برنامه ریزی شده است.

مسابقه داستان صوتی «رأفت کریمانه»

درافشانی افزود: همچنین مسابقه داستان صوتی زندگی نامه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با عنوان «رأفت کریمانه» در دهه کرامت برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند داستان‌های صوتی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

دل نوشته‌های من و مادرم

وی افزود: یکی از برنامه‌های جذاب دهه کرامت، مسابقه دل نوشته‌های من و مادرم است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، متن ادبی، اثر خوشنویسی و دکلمه با محوریت دهه کرامت در فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

درافشانی در ادامه به برنامه‌های مشارکتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه می‌توان به برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای «زلال مثل معصومه (س)»، مسابقه عکس زیباترین عکس‌ها از دختران محجبه شهر قزوین با عنوان «دُر صدف»، مشارکت با مساجد و هیأت‌های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و مشارکت ویژه با هیأت شمس الشموس در برگزاری جشن‌های دهه کرامت اشاره کرد.

وی از دیگر برنامه‌های مشارکتی سازمان در دهه کرامت به اجرای طرح «گوهر رحمت» اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح شاخه گلی به همراه فلش کارت به دختران در معابر پرتردد شهر قزوین همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) اهدا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.