×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۱۱ آذر , ۱۴۰۰  .::.   برابر با : Thursday, 2 December , 2021  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برقراری ۳۰ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: خدمات ارائه شده توسط واحد صدای مشاور بهزیستی در زمینه مشکلات با همسر از جمله خشونت، بی‌وفایی و اعتیاد، مشکلات فردی از جمله تعارض‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی، عزت نفس پایین، اضطراب، پرخاشگری و در نهایت تربیت فرزند بوده است.

علیرضا وارثی با اشاره به فعالیت‌ واحد صدای مشاور سامانه ۱۴۸۰، تصریح کرد: هشت روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های روانشناسی جهت پاسخگویی به متقاضیان با حضور در واحد صدای مشاور، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

 این مسئول بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه‌های مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشاوره پیش از ازدواج، ازدواج و خانواده، مشکلات زناشویی، کودک و نوجوان، فرزندپروری، تحصیلی، تربیتی، اعتیاد و سایر موارد براساس استانداردهای مشاوره، صورت می‌گیرد.

وی با اشاره  خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران شیوع ویروس‌ کرونا، یادآور شد: حمایت‌طلبی در خصوص کنترل استرس و اضطراب ناشی از بحران بیماری کووید ۱۹، خود بیمار انگاری، کنترل شرایط و افسردگی ناشی از فوت در اثر این ویروس کرونا جزو خدمات کرونایی این واحد به حساب می‌آید.

به گفته این مسئول، فعالیت این واحد از ۸ صبح تا ۱۲ شب و در طول روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل انجام و شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلات خود را با مشاوران و کارشناسان این واحد مطرح کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان قزوین، در مشاوره تلفنی، تعامل لازم بین تماس گیرنده و مشاور از طریق تلفن صورت می‌گیرد که در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان بوده و با ارایه مشاوره‌های لازم باعث بهبود احساس سلامت روانی در افراد می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.