×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از سه هزارنفر از ایثارگران دارای کارت بلیط رایگان اتوبوس هستند

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون بنیاد استان قزوین اظهار کرد: مطابق تبصره یک ماده 41 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، خدمات حمل و نقل شهری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران رایگان ارایه می‌شود.


محمدرضا شکوهی افزود: مسئولان شهرداری قزوین سال گذشته اعتبارات لازم را جهت تردد رایگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اتوبوس‌های داخل شهری اختصاص دادند و امسال نیز این اعتبارات در سال جاری تخصیص یافته است.


این مسئول با بیان اینکه سه هزار و 529 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین دارای کارت بلیط رایگان اتوبوس هستند، گفت: پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا، جانبازان 70 درصد به همراه پدر، مادر، همسر و فرزندان آنها و آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا از مزایای این کارت برخوردار هستند.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این طرح با هدف خدمات‌دهی مطلوب و افزایش رفاه و آسایش خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود تا تردد آنها در سطح شهر قزوین آسان باشد.


این مقام مسئول گفت: مسئولان شهرداری هر سه ماه یک بار کارت بلیط‌های جامعه ایثارگران واجد شرایط را با یکصد و 80 بار قابلیت استفاده، شارژ می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.