×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخریب ۴۰۰ بنای غیرمجاز در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به تشدید برخورد با تغییرکاربری اراضی کشاورزی استان، اظهار کرد: از این تعداد بناهای تخریب شده که با احکام قضایی مورد قلع و قمع قرار گرفته است، ۳۲۰ مورد آن متعلق به ۶ ماهه دوم سال جاری است.

 فازمه خمسه با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ مورد حکم در حوزه تبصره ۲ ماده ۱۰ صورت گرفته است، گفت: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی یکی از موضوعاتی است که در اولویت سازمان قرار دارد.

وی در ادامه به عملکرد تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت و افزود: خوشبختانه با پیگیری کارشناسان بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مکانیزاسیون جذب شده و تاکنون ۶۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

این مسئول بر اتمام طرح‌های نیمه تمام تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده اند، باید هرچه سریع‌تر افتتاح و به بهره‌برداری برسند و رصد و نظارت بر این طرح‌ها بر عهده معاونان و  مدیران جهاد کشاورزی است.

خمسه بیان کرد: تمامی مدیران ستادی و شهرستانی باید اسناد اعتبارات سازمان را تا ۲۸ اسفند تعیین تکلیف کنند تا بتوانیم از نتایج آن به نحو مناسب بهره‌برداری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: از آنجایی که برای اجرای طرح‌های آب و خاک نیازمند اعتبارات هستیم، مدیریت آب و خاک باید پیگیر جذب اعتبارات به استان باشد و این موضوع را پیگیری کند.

گفتنی است،استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است ضمن اینکه،با کمتر از یک درصد مساحت کشور بیش از چهار درصد محصولات کشاورزی ایران را تولید می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.