×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمدن نوین اسلامی با حضور جوان مؤمن انقلابی محقق می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان قزوین از قرارگاه شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شاخصه اصلی و مهم تمدن اسلامی بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها سوادی و معنوی آن تمدن است.

حجت‌الاسلام جواد زهرایی افزود: همه تلاش ما امروز بر مبنای مجاهدت مداوم در هفت عرصه‌ای است که مقام معظم رهبری در گام دوم تاکید کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: برای تحقق ظرفیت‌های مادی و معنوی که لازمه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، باید جوانان مؤمن انقلابی در میدان حضور مؤثری داشته باشد.

وی تأکید کرد: در همین راستا پس از دستور مقام معظم رهبری برای ورود محله محور جوانان مؤمن انقلابی برای مبارزه با کرونا و کاهش آسیب‌های آن این قرارگاه در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

زهرایی اضافه کرد: ایجاد رویه مشترک و همراهی بین جوانان مؤمن انقلابی و ایجاد هم افزایی گامی بود که باید بر می‌داشتیم و با محوریت مسجد و امام محله این کار آغاز شد.

به گفته وی، تمام تلاش ما بر این بود که در شبکه فاخر امام و امت گام بر داریم و تمام تشکل‌ها و جوانان وگروه‌هایی که دغدغه این کار را داشتند نیز در این ساختار و به دور از لوگو و آرم تبلیغات اسلامی جمع شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد:از عملکرد خود راضی نیستیم، ولی هم اکنون در بین استان‌های کشور در جایگاه دوم قرار داریم و دنبال این هستیم که کار با ساختار مناسبی سرعت بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.