×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع بسته های غذایی هلال احمر بین نیازمندان استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر افزود: طرح همای رحمت در جهت تأمین معیشت نیازمندان همچون سال های پیش توسط هلال احمر استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اجرا شده است و در همین راستا به همت اعضای داوطلب خانه هلال محمود آباد نمونه بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

داوود ارجینی افزود: با بیان اینکه هزینه این بسته های غذایی توسط خیران خارج از کشور تأمین شده است تا بتوانیم یاری رسان ایتام و نیازمندان در این روز های سخت شیوع ویروس کرونا باشیم، افزود: این بسته ها توسط اعضای خانه هلال احمر محمودآباد نمونه با هدف ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی عنوان کرد: خانه های هلال که در شهرها و روستاهای استان مستقر هستند و به اهالی خدمات ارائه می دهند در ایام ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا نیز به عرصه آمده و با درک شرایط و اوضاع بیماری کرونا به فکر تأمین معیشت خانواده های نیازمند و متأثر از کرونا افتاده اند و تا جایی که بتوانند، برای رفع نیازمندی های آنها تلاش می کنند. 

این مسئول یادآور شد: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با هدف تهیه بسته های غذایی به منظور کمک به اقشار ضعیف جامعه و با همکاری و مشارکت خیران و داوطلبان با بهره‌گیری از ظرفیت خانه های هلال احمر در جهت تقویت حس نوع‌دوستی، توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مردم استان قزوین اجرا می‌شود.

ارجینی بیان کرد: جمعیت هلال احمر همواره قدردان نیکوکاران، اعضای داوطلب و خیرانی است که همیشه یاریگر هلال ‌احمر برای کمک به نیازمندان هستند و در این راستا از مردم نوع‌دوست و خیر استان درخواست داریم همچون گذشته ما را یاری کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: خیران و نیکوکاران علاوه بر مراجعه به شعبات و دفاتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت خانه های هلال واقع در شهرها و روستاهای استان نیز برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.