×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توضیحات شهرداری قزوین درباره تعطیلی خانه هنرمندان 

به گزارش کافه خبر قزوین؛در این اطلاعیه که از سوی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین در اختیار کافه خبر قزوین قرار گرفته، آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

خانه هنرمندان، از سالهای گذشته با استفاده از اجازه و اختیارات ویژه شهردار وقت، در ساختمان بوستان مشاهیر قزوین که متعلق به شهرداری قزوین است مستقر شده و از فضا مشترکا با شهرداری استفاده می‌کرد.با وجود استقرار چندساله خانه هنرمندان در ساختمان مشاهیر، فضای در اختیار ایشان بدون استقرار تجهیزات از سوی خانه هنرمندان، به نحوی رها شده و بلااستفاده باقی مانده و کلیه اموال موجود در ساختمان نیز (اعم از میز و صندلی و دیگر امکانات) تماما متعلق به شهرداری قزوین بود.

لذا با توجه به نیاز مجموعه شهرداری برای استقرار برخی واحدهای خود در این مکان، طبق روال معمول و با هماهنگی های اداری صورت گرفته درون مجموعه، به خانه هنرمندان اطلاع داده شد با توجه به شرایط موجود، شهرداری قزوین از ملک خود استفاده خواهد کرد و مکان دیگری در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

متأسفانه با وجود اعلام قبلی به خانه هنرمندان مبنی بر قصد شهرداری برای استفاده از ملک و اموال خویش، اقداماتی از سوی خانه در جهت ممانعت از این امر و در اختیار گرفتن کل فضا صورت گرفت. لذا با توجه به اینکه ساختمان و اموال موجود در آن تماما متعلق به شهرداری قزوین بود، اقدامات لازم در خصوص استقرار واحدهای مورد نظر شهرداری صورت گرفت.

تأکید می گردد به تشکل مربوطه عنوان شده بود که با طی مراحل قانونی مکانی جهت استقرار واگذار خواهد شد. اما متأسفانه برخی از افراد به نام این تشکل ایجاد حاشیه در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی را دنبال کردند. لذا این حواشی نمی‌تواند سلب کننده حق شهرداری برای استفاده از املاک خویش باشد. و حقوق قانونی برای شهرداری قزوین جهت پیگیری حقوقی موضوع محفوظ است.

بر اساس این خبر؛کافه خبر قزوین این موضوع را پیگیری خواهد کرد،چرا که باید مدیر عامل خانه هنرمندان هم در خصوص شرایط پیش آمده،توضیحاتی را ارائه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.