×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تیم‌های هلال احمر قزوین به روستاهای‌محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام می شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین با اعلام این خبر افزود:امسال برای سومین سال متوالی طرح ملی نذر آب 3، در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی استان سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر  و با کمک خیرین و مردم نوعدوست برگزار می شود.

حسن آصفی اظهار کرد: طبق ارزیابی های انجام شده تیمهای پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی در شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند.

این مسئول بیان کرد: 25 نفر از پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی ، دندانپزشکان و پیراپزشکان از 24 شهریور ماه در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده و نسبت به ارائه خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز به صورت رایگان به هموطنان عزیز در این استان اقدام می کنند.

به گفته وی، آرد، بسته های بهداشتی و غذایی، شیرخشک، لوازم التحریر، مواد شوینده، دارو و تجهیزاتی که جهت زیرساخت آبرسانی به روستاها، جهت تأمین آب شرب مورد نیاز است توسط خیرین و مردم نوعدوست استان قزوین تهیه شده و به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین تصریح کرد: امیدواریم با حضور این تیم های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی و همچنین با اقلامی که به این منطقه ارسال می شود بتوانیم خدمات خوب و شایسته ای همچون گذشته به هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان ارائه دهیم و بتوانیم اندکی از مصائب و درد های آنان بکاهیم.

آصفی یادآور شد: به منظور ادامه حمایتها از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان، همه هموطنان و همچنین مردم شریف و نوعدوست استان می توانند جهت شرکت در طرح ملی نذر آب 3، به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه کرده و یا کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #112* به حساب‌های جمعیت هلال احمر واریز کنند و همچون سنوات گذشته در این طرح مشارکت داشته و هموطنان عزیز خود در این استان را یاری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.