×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن و پایکوبی مردم در خیابان‌ها مرحم موقتی  بر دردهای کرونایی و اقتصادی/پیروزی پرسپولیس کارناوال های شادی را در سراسر کشور راه انداخت

به گزارش کافه خبر قزوین،تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه شنبه در رقابتی نفس گیر مقابل النصر از عربستان قرار گرفت. این بازی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شد با حواشی بسیاری همراه بود که مهمترین آن، محرومیت عیسی آل کثیر گلزن اول پرسپولیس از سوی ای اف سی بود. این اتفاق که در کمتر از سه ساعت از برگزاری این بازی رخ داد نه تنها تمرکز تیمی پرسپولیس را برهم نزد بلکه انگیزه دوچندان به قرمزپوشان پایتخت داد تا حریف سعودی خود را شکست دهند.

پس از تساوی یک بر یک دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی، این پرسپولیس بود که در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و به فینال رسید تا دل میلیون ها ایرانی را در سراسر کشور شاد کند و کارناوال های شادی پس از مدت ها در شهرهای مختلف به راه افتاد.

شادی مردم پایتخت

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور در خیابان‌های تهران به شادی پرداختند.

میدان ونک در شمال تهران، صادقیه، پونک و صنعت در غرب تهران، ولیعصر (عج)، انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) در مرکز تهران و چند میدان در مناطق شرقی و جنوبی پایتخت از جمله نقاط اصلی بودند که مردم در آنها برای ابراز شادمانی از پیروزی پرسپولیس به صورت پیاده یا سواره اجتماع کرده بودند.

میدان نبوت (هفت حوض) در شرق تهران و خیابان های اطراف از جمله این میادین بود که تا دو ساعت پس از برد پرسپولیس مملو از خودرو و جمعیت انبوهی بود که پیروزی قرمزپوشان را جشن گرفته بودند.

آنها در حالی که پرچم سرخ پرسپولیس را در دست داشتند یا از شیشه خودروها تکان می دادند، با دمیدن بر شیپور یا بوق ممتد خودرو شادمانی خود را ابراز می کردند.

شمار زیادی از جوانان یا خانواده هایی که با فرزندان خردسال خود در خیابانهای منتهی به میدان نبوت در حال حرکت بودند نیز بادکنک های قرمز به نشانه حضور در جشن پیروزی پرسپولیس در دست داشتنند.

این وضعیت موجب شد تا صدهامتر ترافیک انبوهی از خودرو در مسیرهای منتهی به این میدان مهم شرق تهران ایجاد شود.

 شادمانی مردم در کمال آرامش و امنیت در جریانبود و ماموران نیروی انتظامی نیز برای کنترل تردد خودروها و تسهیل دررفت و آمد مردم و وسایل نقلیه تلاش می کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم، پیروزی امشب تیم پرسپولیس را به دلیل اقدام ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت عیسی  آل کثیر مهاجم این تیم ایرانی آنهم درست سه ساعت پیش از مسابقه با النصر عربستان، بسیار ارزشمند می دانستند و حتی گروهی از آنها معتقد بودند پیروزی امشب حتی از مسابقه فینال نیز حلاوت بیشتری داشت.

شادی قزوینی ها

کاروان شادی هواداران پرسپولیس شامگاه شنبه بعد از پیروزی این تیم مقابل النصره عربستان و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف قزوین به راه افتاد.

جمعی از مردم قزوین به ویژه جوانان در خیابان‌های این شهر بعد از کسب این پیروزی به جشن و شادی پرداختند و خوشحالی خود را با اهتزاز پرچم ایران و تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

تعدادی از شهروندان قزوینی به خصوص جوانان و نوجوانان در مناطق ولیعصر، میدان مینودر، خیابان نوروزیان و …در حالی که پرچم تیم پرسپولیس را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

حرکت همزمان تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها و خودروها در شهر قزوین موجب ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای شهر قزوین از جمله بلوار امام خامنه‌ای و میدان مینودر شد که با ورود نیروهای پلیس و وضع محدودیت‌های ترافیکی مدیریت شد.

آستارا غرق در شادی

علاقه‌مندان و هواداران فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا به دنبال پیروزی تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال این مسابقات، در خیابان‌ها به شادی و سرور پرداختند.

کاروان خودرویی و موتوری هواداران فوتبال در خیابان های آستارا پس از این پیروزی به راه افتاد و صدای بوق وسایل نقلیه و فریاد شادی جوانان ورزش دوست، از خیابان های مختلف شنیده شد.

فوتبال در آستارا طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به این رشته پر شور در این شهرستان، بازی های تیم های مهم و مطرح نظیر پرسپولیس و استقلال را همواره پیگیری می کنند و از فوتبالیست ها و تیم های خوب خود نیز حمایت می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.