×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوب وزیر ارتباطات به قزوینی ها؛تا پایان دولت روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل ‌شوند

به گزارش کافه خبر قزوین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین اظهارکرد: عدالت شاه کلید حرکت و جنبش مردم در سال ۵۷ برای طی مسیر آتی بود، انقلابی که از سال ۴۲ به همت امام راحل پای‌ ریزی شده بود‌ و این حرکت بر اساس “عدالت طلبی” مردم شکل گرفت بر همین مبنا عدالت اجتماعی مهمترین هدف انقلاب بود و عدالت ارتباطی و فناوری نیز زیر مجموعه عدالت اجتماعی است.

محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه ایپدمی کرونا سبب شد نیاز مردم به فضای مجازی تشدید شود افزود: در حال حاضر ۱۳ میلیون دانش آموز، بیش از یک میلیون معلم و ۱۴۰ هزار استاد دانشگاه از طریق فضای مجازی به آموزش و پژوهش مشغول هستند.

به گفته این مقام مسئول،شاخص استان قزوین را تا پایان دولت افزایش داده خواهد شد تا ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار قزوین به اینترنت متصل ‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه میزان استفاده از اینترنت از میانگین کشور کمتر است افزود: یکی از دلایل آن جغرافیای این استان است چون بسیاری از روستاهای قزوین در منطقه کوهستانی قرار دارد.

آذری جهرمی اعلام کرد: کیلومتر فیبر نوری هم در مسیر الموت در حال راه اندازی است که ۱۸۰ میلیارد تومان برای تأسیس ۱۸۰ سایت زیرساختی تامین خدمات اینترنتی و فناوری در نظر گرفته شده که تا کنون این مبلغ تخصیص یافته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۹۸ درصد جمعیت شهری و روستایی ما امروز به اینترنت دسترسی دارند افزود: تنها ۲ درصد از جمعیت و ۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت دسترسی ندارند از سوی دیگر،در ۶۷ نقطه در شهرستان‌های مختلف استان قزوین، تلفن ثابت مخابرات ایران محدودیت در واگذاری دارد،بنابراین باید تا پایان خرداماه موانع واگذاری تلفن خانگی بر طرف شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.