×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخشش نام بزرگان فرهنگ و هنر دیار مینودری در معابر شهری قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: تجلیل و تکریم اساتید و بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر در راستای الگوسازی برای جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین وظایف مسؤولین و مدیران است.

محمدحسین اسماعیلی افزود: بزرگداشت بزرگان هنری به‌ویژه در زمان حیات آن‌ها می‌تواند امید و انگیزه را در بین این عزیزان و در میان جامعهٔ فرهنگی و هنری و عموم مردم زنده نگاه دارد.

وی با بیان اینکه تکریم پیشکسوتان و اساتید هنری راه‌های زیادی دارد، خاطر نشان کرد: یکی از این راه‌ها نام‌گذاری معابر شهری به‌نام این عزیزان است تا مردم با الگو‌های فرهنگی و هنری بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با پیگیری انجمن‌های فرهنگی و هنری و پیشنهاد و مکاتبات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شورای اسلامی شهر قزوین و همراهی و مساعدت این شورا تعدادی از معابر شهری قزوین به‌نام بزرگان و پیشکسوتان هنری دیار مینودری مزین شد.

اسماعیلی توضیح داد: در پایان گفت: نام بزرگانی، چون استاد یعقوب یعقوبی (پیشکسوت نقاشی و تجسمی)، استاد ابوالفضل دل‌زنده (پیشکسوت نقاشی و تجسمی)، مرحوم زنده‌یاد استاد هادی باجلان (پیشکسوت موسیقی)، استاد سید احمد عقیلی (پیشکسوت نگارگری)، مرحوم زنده‌یاد ناصر ایزدفر (پیشکسوت تئاتر)، استاد رضا محمدی‌ازی (پیشکسوت مجسمه‌سازی و تجسمی)، استاد عباس قانع (پیشکسوت مجسمه‌ساز و تندیس‌گر)، استاد محمدکاظم نداف (پیشکسوت و قاری برجستهٔ قرآن)، مرحوم زنده‌یاد استاد احمد کامکاری (پیشکسوت خوشنویسی و نقاشی) و دیگر بزرگان فرهنگ و هنر استان از این پس بر تارک معابر شهری قزوین می‌درخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.