×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در شرایط کرونایی؛واحدهای صنفی متخلف قزوین پلمب می شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که شنبه دوم اسفند در شهرستان آبیک برگزار شد،اظهار کرد: هر واحد صنفی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکند در ابتدا باید ده روز،سپس یک ماه و درنهایت سه ماه تعطیل خواهد شد.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه آرامستان‌های قزوین باید تعطیل شوند توضیح داد: مراسم تشییع فقط با حضور ۲۰ نفر در آرامستان‌ها باید برگزار شود ضمن اینکه برگزاری مراسم تشییع و مراسم ترحیم داخل شهر تا دو هفته نیز تعطیل است.

به گفته او، تمامی فعالیت ها اعم از اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی باید طبق مصوبات کرونا باشد وهر نوع تجمعی بدون مجوز ستاد کرونا ممنوع است.

این مقام مسئول از اعمال جریمه های سنگین برای رانندگانی که با خودرو در ساعات ممنوعیت شبانه تردد می کنند خبر داد و افزود: کارمندان و مدیرانی که در ساعات ممنوعیت شبانه تردد می کنند علاوه بر اعمال جریمه به عنوان تخلف اداری بررسی می شود.

وی بیان کرد: ابتلا به کرونای انگلیسی علائم خاصی ندارد و اغلب افرادی که طی هفته گذشته بر اثر آن فوت کردند علائم و بیماری خاصی نداشتند، برخی از آن‌ها به‌قدری سالم بودند که طی یک سال گذشته به پزشک مراجعه نکرده بودند، این ویروس خطرناک است و به‌راحتی فرد را از پای درمی‌آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.