×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دلالان گندم مجازات خواهند شد

به گزارش کافه خبر قزوین،منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: گندم کالای استراتژیک بوده که دولت اقدام به خرید تضمینی آن کرده است و به‌منظور قطع دست دلالان و همچنین حمایت از بخش کشاورزی، کشاورزان و تامین نیاز و ذخیره‌سازی نیاز کشور اقدام به خرید به‌صورت تضمینی می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: هرگونه جابه‌جایی گندم و خروج آن از استان بدون هماهنگی و مجوز سازمان جهاد کشاورزی استان ممنوع خواهد بود و با دلالان برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شبکه حمل‌ونقل و صاحبان کامیون‌های حمل گندم و رانندگان توجه کنند که حمل‌ونقل گندم فقط از طریق مراکز خرید رسمی و با هماهنگی جهاد کشاورزی امکان‌پذیر است و در دام دلالان نیفتند.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین؛ حبیبی اشاره کرد: با توجه به اینکه منابع مالی مورد نیاز خرید گندم توسط دولت تامین و تضمین شده است، لذا کشاورزان با اطمینان کامل گندم خود را به مراکز خرید مورد تایید جهاد کشاورزی تحویل دهند و از وعده‌های دلالان برای خرید و پرداخت گندم با قیمت بالاتر ، اجتناب کنند چرا که هیچ تضمینی برای موضوع وجود نداشته و از طرفی مغایر با منافع عمومی نیز است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه مراکز خرید به صورت شبانه روزی آماده خرید گندم کشاورزان هستند، اعلام کرد: به دستگاه‌های متولی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی ماموریت داده شده است تا دلالانی که به‌صورت غیرقانونی و مخفیانه نسبت به جمع آوری و خرید گندم اقدام می‌کنند سریعاً شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند در این راستا نیروی انتظامی و بسیج نیز ماموریت یافته‌اند که اقدامات لازم را انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.