×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار با جانبازی که رئیس بیمارستان شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دیدار با جانباز «ابوطالب سیمیاری» رییس بیمارستان کوثر قزوین، مسئولیت جدید ریاست بیمارستان کوثر را به جانباز سیمیاری تبریک گفت و خاطرنشان کرد: جانبازان دیروز در هشت سال دفاع مقدس با روحیه ایثار و گذشت خود نقش‌شان را به خوبی در اعتلای انقلاب اسلامی ایفا کردند و امروز نیز در صحنه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی منشأ خیر و برکت هستند.

غلامرضا حقایق‌پور افزود: دکتر سیمیاری از جمله جانبازان موفق استان قزوین است که بعد از نایل شدن به مقام جانبازی با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های ناشی از مجروحیت در مسیر کسب علم و دانش تلاش کرده و اکنون با اخذ مدرک دکتری تخصصی مشغول خدمات‌رسانی به هم‌وطنان است.


به گفته وی، ملت ایران همواره قدردان رشادت‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس  هستند و هیچ‌گاه فداکاری‌های آنها را فراموش نخواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه دکتر سیمیاری در بیمارستان‌های ولایت و بوعلی همیشه در خدمت‌رسانی به ایثارگران پیشتاز بوده است،افزود: امروز نیز از ایشان در بیمارستان کوثر انتظار داریم که در این راستا کمک حال بنیاد باشد تا نحوه ارایه خدمات به این عزیزان تسهیل یابد.

ابوطالب سیمیاری رییس بیمارستان کوثر قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: بزرگترین افتخارم، خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است زیرا معتقد هستم هر آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت مجاهدت‌های این عزیزان است. در هر بیمارستانی که باشم در خدمت به مردم به ویژه ایثارگران از انجام هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد تا خدمات درمانی به آنها با کیفیت مطلوب ارایه شود.

گفتنی است،جانباز «ابوطالب سیمیاری» سرپرست سابق معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بوده است، سپس در بیمارستان‌های استان قزوین از جمله ولایت و بوعلی به بیماران خدمات‌دهی کرده است و اکنون به عنوان رییس بیمارستان کوثر قزوین منصوب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.