×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتراف راننده «اسنپ» به قتل بانوی قزوینی

به گزارش کافه خبر قزوین،دادستان قزوین مد قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سال جاری تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیه آرایشگران قزوین دارای دو سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل آباد بوده است که فرزندش در تاریخ سوم خرداد درخواست خودروی اسنپ به مقصد روستای اسماعیل آباد کرده و راننده خودروی تیبا اسنپ پس از مراجعه به مبدأ اقدام به سوار کردن مسافر می کند.

محمد قاسمی افزود: با توجه به حضور نیافتن مسافر در سالن و پیگیری صورت گرفته، راننده اسنپ مدعی می شود که مسافر را در مقصد پیاده و اطلاع دیگری از او ندارد که در اول تیر ماه جسد سوخته زنی در جاده بوئین زهرا کشف می شود.

این مقام قضایی استان بیان کرد: پس از انجام تحقیقات محرز می شود، جسد مکشوفه متعلق به مسافر اسنپ بوده که به دلیل آسیب وارده به گلو (خفگی) فوت کرده و متعاقباً قاتل جهت امکان نداشتن شناسایی مقتول با بنزین جسد را به آتش کشیده است.

قاسمی توضیح داد: با توجه به قرائن، راننده احضار شد و البته منکر موضوع و مدعی بی خبری و اطلاع در این زمینه بود که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.
وی گفت: متهم بعد از حدود یک هفته اقرار به موضوع کرد و در تشریح نحوه قتل بیان نمود که قبل از رسیدن به مقصد خودرو جوش آورده بود که به علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شد،  به همین خاطر بحث لفظی بین او و مسافر رخ داده و او را خفه کرده و سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده است و پس از درآوردن زیورآلات و خارج کردن سیم کارت و رم گوشی با تهیه بنزین از جایگاه سوخت اقدام به سوزاندن مقتوله و ترک محل حادثه می‌کند.

دادستان قزوین افزود: متهم بعد از ظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته است که با توجه به مراجعه به طلا فروشی و اطلاع یافتن از بدل بودن آن اقدام به انداختن طلاجات به داخل چاه می‌کند.   
به گفته وی،با توجه به اینکه کلیه قرائن و نشانه ها مربوطه حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم است، پرونده جهت تکمیل تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع شد و در حال رسیدگی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.