×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهیابی نویسنده قزوینی به بخش نهایی جشنواره گلدسته‌ها

به گزارش کافه خبر قزوین،این نویسنده که عضو کارگاه‌های حوزه هنری قزوین است در این خصوص گفت: نتایج اعلام شده در ۲ بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط معرفی شدند که طی آن نمایشنامه قدم نو رسیده در بخش نهایی پذیرفته شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری قزوین،روغنگیر افزود: آثار پذیرفته شده نهایی مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند.

این نویسنده، جشنواره‌ها را بهترین بهانه برای نوشتن دانست و گفت: اگر با دقت به جهان‌نگاه کنیم پیرامون‌مان پر از سوژه است و می‌توان با توجه به آنها آثار موثر و مفیدی را خلق کرد.  

به گفته وی، جشنواره گلدسته‌ها توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: پویا نگه داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، واکنش به ضرورت‌های بهداشتی، ارائه راهکارهای عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده در محورهای سبک زندگی اسلامی- ایرانی، اقتباس از قصه‌های قرآنی، رونق و جهش تولید و موضوعات انگیزشی برای جامعه، آسیب شناسی رفتار نوجوانان در محیط خانه، خانواده و جامعه، ارتباط سازنده اهالی مسجد و جامعه برای حل مشکلات اجتماعی و نقش تربیتی مساجد و اهالی مساجد برای نوجوانان و جوانان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.