×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه‌های عمومی قزوین

 به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با علام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت‌گرفته از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تجهیز کتابخانه‌های کشور به وای فای رایگان، ۱۰۰ درصد کتابخانه عمومی استان قزوین در سال جاری به وای‌فای رایگان مجهز شدند.

فاطمه محمد بیگی اظهار کرد: در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساختی در کتابخانه های عمومی استان فراهم گردید و سپس این امکان برای استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی و در راستای تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و پژوهشی فراهم شد.

به گفته وی، این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه‌های عمومی استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت ‌گرفته است.

این مسئول،همچنین از حمایت شرکت مخابرات استان قزوین به دلیل تأمین زیرساخت مطلوب برای اجرای موفق این طرح، قدردانی کرد و افزود: امید است با حمایت های بیشتر شرکت مخابرات استان بتوانیم همواره شاهد گسترش و ارتقای این خدمت در استان باشیم. 

وی یاد آور شد: دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی نیز پیشتر در کتابخانه‌های عمومی منتخب استان فراهم‌ شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.