×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۱۸ درصدی کمک مردم قزوین به نیازمندان

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اعلام این خبر افزود: مردم استان قزوین در سال ۹۸ نیز رسالت خود در بحث نیکوکاری و دستگیری از هموطنان نیازمند خود را فراموش نکردند و به داد نیازمندان رسیدند.

فرزاد فرهادی اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) برای رسیدگی به محرومان طرح های مختلف را تدارک دیده است تا ضمن تأمین نیازهای مختلف محرومان، بستر ادای نیت خیر نیکوکاران را نیز فراهم کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال ۹۸ مشارکت مردمی بیش از ۷۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ بالغ بر ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این کمک ها در قالب طرح های مختلفی چون اکرام ایتام، اکرام محسنین، رضوان (تأمین مسکن)، همسفره (تغذیه کودکان)، تفت و تاج گل، همیان مولا، کوثر (کمک به جهیزیه)، شفاء (کمک به تأمین بهداشت و درمان)، ماعون (کمک به اشتغال) و … اهداء شده است.

این مسئول عنوان کرد: کمیته امداد از مدت ها پیش بستر دریافت کمک های مردمی به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است که پس از شیوع “کرونا ویروس” استفاده از این بستر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی توضیح داد: در حال حاضر از طریق سایت EMDAD.IR  امکان کمک به نیازمندان هر نقطه ای از کشور فراهم است همچنین با شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، بدون نیاز به اینترنت، نیز در هر ساعتی از شبانه روز امکان کمک به نیازمندان فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: البته دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان همچنان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.